Tuesday 6 January 2015

Day 4: Your current relationship. If single, discuss single life.

Assalamualaikum


Day 4: Your current relationship. If single, discuss single life.

First of all, I have never experience romatic relationship or bg fahaman budak-budak sekarang, couple/boyfriend-girlfriend. Recently, aku berkawan dgn someone yang diperkenalkan oleh someone yang aku hormati. Niat berkawan ni to see if we can proceed into the next phase lah. Kami setuju untuk berkawan dulu and let time decide kami ni sesuai or not. Let's not put our hope so high ya. K Bai.

For me personally, aku takut dgn title 'in relationship' tu. Sbb bila kita involve dengan relationship, kita kena bagi komitmen. Aku ada satu aim dlm hidup utk dptkan first and last love. The only one guy. Pergh..bunyi mustahil gila utk zaman skrg ni kan. Tapi aku try jaga hati aku utk tak terlalu suka mana-mana lelaki. I'm still trying tp kalau takdir kata aku kena patah hati dulu sebelum jumpa the one, nak buat macammana kan.

In relationship: I never knew it will be so complicated and awkward. Berserah je lah skrg.




SINGLE LIFE
Aku prefer borak pasal single life sebab aku tak pernah rasa pun married life kan. HewHewHew. Bagi aku single life is actually great. Freedom adalah definisi paling tepat kot. Ha Ha Ha. Plus, most boys tak tertarik pun dengan nerd comot mcm aku. So aku selamat lah dari fasa-fasa heart broken semua nih. Kawan aku spend duit beli topup, keluar berjalan dengan boyfriend diorg..Aku pulak habis duit beli Utopia, Kreko, Manga, Komik dengan buku sketch. Bunyinye agak anti-sosial mybe tapi aku happy time tu.

Kawan-kawan aku yang in relationship dh macam penghidap bipolar. Pagi jumpa dorg boleh gelak-gelak, habis rehat lepas jumpa boyfriend dorg, boleh pulak menangis dlm tandas surau. Aku mampu tengok je lah sebab tak layak cakap apa-apa. Orang takde pengalaman kan.Yang pasti, bila aku tengok sendiri kawan-kawan aku merana mcm tu, aku selalu ingatkan diri aku yang belum masanya lagi untuk romantic relationship time belajar. Aku maybe tak dapat handle apa yang dorg handle time tu. Too depressing. Last-last bila aku geram sgt tengok dorg asyik menangis, aku ckp suruh putus je.

Ate, kalau dah payah sgt kan. *tgn kat bahu, mata ke atas*

Semua orang akan ada crush. Especially single people la kan. Someone yang diorang adores or physically attracted. Bagi aku, personaliti mudah buat aku suka kat orang. Aku pernah ada sorang crush yang last for 8 years. 8 darn years! Buang masa sungguh la.. Ha Ha Ha. Ntah apa yang aku suka kat dia. Then slowly, aku belajar untuk move on and forget about him. Ini jugak antara sebab kenapa aku tahan sangat diri aku untuk suka pada mana-mana lelaki. Payah bila aku dah suka, susah aku nak lupa. Aku jugak yang sengsara. Sengsara sorang-sorang. LOL



      Please find me one Panda Guy!

1 comment:

  1. Maaf x mntk izin.. Sy minat pasal kisah komik utopia...x sangka minat jugak ye komik tu...dulu ada jgk folow komik tu,tp time sklh je.komik ujang minat X....huhuhu..ape pon mmg best artikel2 dlm blog ni...sape yg mmbce msti tersenyum, tersengih dn ketawa membisu....

    ReplyDelete