Wednesday 24 December 2014

Day 1: Write Some Basic Things About Yourself

Assalamualaikum




DAY 1: Write Some Basic Things About Yourself

10 Facts about me:
1. Aku ada kecacatan kat pipi. Kurang cell orang kata.
2. Aku nak kurus. Aku akan kurus!! Amin.
3. Aku suka haiwan especially kucing.





Semua ni breed Munchkin. Comel kan? Ntah macammana la rupa dorg kalau lari. Breed asli memang mahal especially rare breed. Tak nak lah beli, nak adopt je a cat one day. Mixed breed je sudeeyy..

4. Tinggi aku 171cm sje. Average height actually.
5. Nickname dari darjah 6 sampai sekarang Hantu Galah.
6. Aku minat seni sangat sangat sangat sangat sangat
7. Suka experiment time mengajar.
8. Aku agak tomboy waktu kecil, skrg dah pencen.
9. Aku ni boleh tahan garang jugak. Jangan buat gila, pengawas ni. Haha.
10. Aku suka lelaki yang kelakar dan baik budi bahasa.


Ok Done.

P/S: Actually skrg tgh runsing tak boleh tidur sebab hujan tadi rsau air naik kat sungai perak. InshaAllah semoga semua selamat.

No comments:

Post a Comment